- Konu Başlıkları
- İşletmenizi Büyütmek İçin LinkedIn Pazarlama Tüyoları
- Linkedin’de Daha Görünür Olmanız İçin Yapmanız Gerekenler
- Profil Resminiz Kusursuz Olsun
- Hakkımızda Kısmını Eksiksiz Bir Şekilde Doldurun
- Şirket Sayfanızı Güncel Tutun
- Yüksek Kaliteli Görseller Kullanın
- Linkedin Hesabınızı Daha Görünür Kılmanın Yolu Maksimum Seviyede Etki Yaratmak
İşletmenizi Büyütmek İçin LinkedIn Pazarlama Tüyoları
Linkedin pazarlama stratejileri, markalara iş dünyasında daha görünür olma fırsatını sunuyor. Potansiyel müşteriler edinmelerini, yeni gelir kapıları yaratmalarını sağlıyor. Deyim yerindeyse Linkedin, B2B için pazarlama stratejilerini hayata geçirmelerini sağlayacak mükemmel bir pazarlama ortamı yaratıyor. Peki, Linkedin’de görünür olmak neden bu kadar önemli?
Linkedin’de gönderilerinize az sayıda beğeni veya yorum alıyor, istediğiniz gibi bir etkileşim yaratamıyorsanız Linkedin hesabınızı daha görünür kılmanın yollarını keşfetmeniz gerekir. Çünkü iş dünyasının nabzı, Linkedin’de atıyor ve optimize edilmiş bir profil, ürünlerinizi veya hizmetinizi çok daha hızlı bir şekilde satmanızı sağlayabiliyor.
Linkedin’de Daha Görünür Olmanız İçin Yapmanız Gerekenler
Linkedin pazarlama stratejilerinin ilk adımı, görünürlüğünüzü artırarak optimizasyon sürecini tamamlamak. İster bir firma adına Linkedin hesabı yönetiyor olun isterseniz de kişisel hesabınızı geliştirmek isteyin, her iki durumda da Linkedin’de görünür olmak zorundasınız. Linkedin hesabınızı daha görünür kılmanın yolları:
Profil Resminiz Kusursuz Olsun
Linkedin pazarlama tüyolarından ilki, dikkat çekici bir görsel ve bannera sahip olmak. Şunu unutmayın. Firmanızı ziyaret eden kullanıcıların göreceği ilk şey, profil resminizdir. Profil resmi olan b2b şirket sayfaları, olmayanlara göre altı kat daha fazla ziyaretçi almaktadır. Dolayısıyla Linkedin’de görünür olmak için yapmanız gerekenlerden ilki, logonuzun bulunduğu profesyonel bir fotoğraf oluşturmaktır.
Hakkımızda Kısmını Eksiksiz Bir Şekilde Doldurun
Linkedin hesabınızı daha görünür kılmanın yollarından biri de hakkımızda kısmını etkili bir şekilde doldurmaktır. Linkedin kendinizi tanıtabilmeniz için size tam 2000 karakterlik bir alan sunar. Bu alanı verimli bir şekilde kullanmak, firmanızı veya markanızı en iyi şekilde yansıtmak, hedeflerinize daha kolay ulaşmanızı sağlayacaktır. B2b için pazarlama stratejileri oluştururken sizlere önerimiz, hakkımızda kısmına;
-
Kim olduğunuzu,
-
Bugüne kadarki deneyimlerinizi ve başarılarınızı,
-
Değerlerinizi,
-
İş alanlarınızı,
-
Markanızın sesini ve
-
İletişim bilgilerinizi eklemenizdir.
Zaten Linkedin pazarlama stratejilerinizi hayata geçirmeden önce dünya çapındaki pek çok markanın Linkedin hesaplarını kontrol ederseniz bu kriterlere hassasiyet gösterildiğini de görürsünüz.
Şirket Sayfanızı Güncel Tutun
Linkedin pazarlama tüyolarından bir diğeri de haftalık ve aylık olarak gönderi planı oluşturmanızdır. Şirket sayfanızı ne kadar güncel ve aktif tutarsanız müşterilerin, rakip şirketlerin ve diğer kurumsal firmaların da sizinle ilgili düşünceleri o kadar iyi olur. Linkedin’de görünür olmak için yapmanız gerekenleri araştırıyorsanız kitlenizi eğlendirmeyi ve bilgilendirmeyi unutmamanızı öneririz.
Yüksek Kaliteli Görseller Kullanın
Linkedin pazarlama stratejilerinizin bir adımı olarak görünür olmak istiyorsanız bağlantılarınızla kaliteli fotoğraf paylaşmanız, koleksiyonlar oluşturmanız hatta mümkünse daha geniş bir hedef kitleye hitap edebilmek için video içerikler üretmeniz gerekir. Buna ek olarak grafikler, vektörler ve canlı video özelliğinden de yararlanabilirsiniz.
Linkedin Hesabınızı Daha Görünür Kılmanın Yolu Maksimum Seviyede Etki Yaratmak
Linkedin’de daha görünür olmak için yapmanız gerekenleri öğrendiniz. Bunun haricinde de planlı ve programlı olmakta fayda var. Paylaşacağınız içerikleri ve hedef kitlenizi önceden belirlemeniz, trend olan konuları ve güncel durumları takip etmeniz, sizi iş dünyasının gözünde daha prestijli bir hale getirebilir.
Linkedin, rekabetin oldukça yüksek olduğu bir platform. İşinizle ilgili olarak önüne geçmek zorunda olduğunuz pek çok rakibiniz var. O halde en iyi stratejiyi belirlemeli, içeriklerinizi en doğru zamanda paylaşmalı, kitlenizi büyütmek için doğru hedefler oluşturmalısınız.
[widget-134]