- Konu Başlıkları
- Linkedin Reklamlarının Avantajları Nelerdir?
- Linkedin Reklamları ile Ne Kazanırsınız?
- Linkedin’de Nasıl Reklam Verirsiniz?
- Firmanız İçin Linkedin Reklamlarının Avantajlarını Keşfedin!
Linkedin Reklamlarının Avantajları Nelerdir?
Linkedin’in kullanıcılar için sunduğu ücretli reklamları var. Bu reklamları satın aldığınızda işletmenizi, markanızı ya da kişisel profilinizi ön plana çıkarabiliyor, etkileşimi artırabiliyor, kullanıcı tabanınızı genişletebiliyorsunuz. Yani Linkedin reklamları ile daha fazla potansiyel yaratıyorsunuz. Peki, Linkedin reklamlarına bu parayı ödemeye gerçekten değer mi?
Bu sorunun yanıtını bulmak için Linkedin reklamlarının faydalarını ve işletmelere sunduğu katkıları öğrenmemiz gerekiyor. Şimdi sizlere Linkedin reklamları ne işe yarar sorusunu detaylı bir şekilde açıklayıp prestijli şirketlerin reklamlarından örnekler sunacağız.
Linkedin Reklamları ile Ne Kazanırsınız?
Linkedin reklamları ne işe yarar sorusu, genellikle B2b işletme sahiplerinden gelir ancak sanılanın aksine hem B2B hem de B2C firmalar için Linkedin reklamları, oldukça önemlidir. Siz, Linkedin reklam verme sürecini tamamladığınızda iş hayatınız için çok daha iyi bir platforma hitap etmiş olursunuz. Çünkü Facebook, Twitter, Tiktok ve Instagram gibi sosyal medya platformlarının hedef kitlesinin amacı, genellikle eğlenmektir. Ancak Linkedin’de, yalnızca kariyerini güçlendirmek, network oluşturmak, iş bulmak veya marka imajı yaratmak isteyen kişiler yer alır. Dolayısıyla Linkedin reklamlarının faydalarından ilki daha profesyonel bir kitleye ulaşmaktır.
Linkedin reklamları ile ne kazanırsınız sorusunun bir diğer yanıtı da hedef kitleyi belirlemektir. Linkedin, diğer platformlarda olduğu gibi reklamları ilgi alanı ve davranışa göre değil; sektör, görev, kıdem, firma adı, şirket büyüklüğü ve beceriye göre şekillendirir. Dolayısıyla bu hedefleme fırsatlarının oluşturulması, Linkedin reklamlarının avantajları arasında sayılmaktadır.
Linkedin reklamlarının faydalarından bir diğeri de bağlantıları en iyi şekilde besleyebilmektir. Evet, yeni takipçiler kazanmak çok önemli. Ancak veritabanınıza giren potansiyel müşterileri elinizde tutabilmeniz, onların ihtiyaçlarını karşlayabilmeniz de çok önemli. Bu yüzden Linkedin’in Lead Accelerator özelliğinden faydalanarak en yüksek değerdeki müşterilerinizi izlemek ve onlara yönelik hedefli reklamlar oluşturabilmek, önemli bir artıdır.
Linkedin reklamları ne işe yarar sorusuna verebileceğim son yanıt da dönüşüm oranlarını artırmaktır. Siz firmanız için Linkedin reklam verme sürecini başlattığınızda kullanıcılardan da aynı hızda dönüşüm sağlarsınız. Hatta Linkedin reklamlarının kısa sürede sağladığı bu başarı, HubSpot tarafından yapılan bir araştırmayla da doğrulanmaktadır.
“Kullanıcıların yüzde 6,1’i potansiyel müşterilerden dönüş sağlamaktadır.”
Linkedin’de Nasıl Reklam Verirsiniz?
Linkedin reklamları ne işe yarar konusunun üzerinde detaylı bir şekilde durduğumuza göre şimdi de pazarlama stratejinizin ilk adımını nasıl gerçekleştireceğinize değinelim. İlk olarak bir şirket sayfası oluşturuyor ve şirket sayfanıza bağlanan bir Reklam Yöneticisi hesabı açıyorsunuz. Ardından Linkedin reklamları için biçim seçiyorsunuz. Tercih ettiğiniz hedef kitleyi ve belirlediğiniz bütçeyi işaretleyerek süreci tamamlıyorsunuz.
Firmanız İçin Linkedin Reklamlarının Avantajlarını Keşfedin!
Linkedin gibi profesyonellerin hakim olduğu bir sosyal medya platformunda reklam kampanyası yürütmek hiç de kolay değil. Ancak başarılı olduğunuzda kısa süre içerisinde Linkedin reklamlarının faydalarını göreceğinizden emin olabilirsiniz. Elbette reklamlarınızın başarısını ölçmek önemli. Bunun için Reklam Yöneticisi panelini kullanabilirsiniz.
Eğer Linkedin’de reklam kampanyası yürütmekle ilgili endişeleriniz varsa ya da platforma yeni kaydolduysanız yardıma ihtiyacınız olabilir. Dilediğiniz zaman SEO Akademi’nin deneyimli eğitim danışmanlarına ulaşıp aklınıza takılan Linkedin reklamları ne işe yarar, nasıl reklam verilir gibi tüm sorulara yanıt bulabilirsiniz.
[widget-134]