- Konu Başlıkları
- İşletmelere Instagram Hesabı Açarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
- Instagram’da Şirket Hesabı Açmak İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?
- 1. Stratejilerinizi Belirleyin!
- 2.Profil Fotoğrafınız Kurumsal Olsun
- 3.Biyografinizi Dikkat Çekici Bir Şekilde Düzenleyin!
- 4.Sitenizin Linkini Ekleyin!
- 5.İçerik Paylaşım Planı Yapın!
- Instagram’da Şirket Hesabı Açmak İçin Hangi Adımları İzlemelisiniz? - Instagram İşletme Hesabına Geçiş
- Instagram’da Ticari Sayfa Açma Konusuna Önem Verin!
İşletmelere Instagram Hesabı Açarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Sosyal medyanın büyülü dünyası bizi her an içine çekiyor. Özellikle son dönemde en çok kullanılan sosyal medya platformları arasında yer alan Instagram, birçok kullanıcısıyla psikolojik ve sosyal etkilerini ortaya koyuyor. Ticari amaçlarla da sıklıkla kullanılan Instagram’da şirket hesabı açmak firmalara önemli kazanımlar sağlıyor.
Peki Instagram hesabı açarken nelere dikkat etmek ve Instagram işletme hesabına geçiş sürecinde hangi adımları izlemek gerekiyor? Merak ediyorsanız Instagram’da şirket hesabı açmakla ilgili aklınıza takılan tüm sorular için yazımızı okumaya devam edebilirsiniz. İşte, Instagram’da ticari sayfa açmanın tüm detayları…
Instagram’da Şirket Hesabı Açmak İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Instagram’da şirket hesabı açmak ve bir ürün satmak istiyorsanız işletmelere Instagram hesabı açma tüyolarını uygulamalı, kurumsal bir profile sahip olmalısınız. Instagram hesabı açarken dikkat etmeniz gerekenlerden başlayarak tüm süreci profesyonelce yönetmelisiniz.
1. Stratejilerinizi Belirleyin!
Bir Instagram şirket sayfası açmak için öncelik vermeniz gereken konu, şirketinizin izleyeceği stratejilerdir. Yani hedef kitlenizi belirlemeniz ve müşteri profilinizi ortaya koymanız, en önemli adımdır. Stratejilerinizi doğru belirlerseniz atacağınız adımları da bilirsiniz. Hedef kitlenize yönelik çalışmalarınızı yürütürken aynı zamanda da rakiplerinizi gözlemleyebilirsiniz. Burada gözlem yeteneklerinizi kullanmanız da işinize yarayacaktır. Çünkü rakip analizini ancak iyi gözlem ve raporlama sayesinde yapabilirsiniz. Dolayısıyla Instagram’da şirket hesabı açmak için atmanız gereken adımların ilki, strateji belirlemektir.
2.Profil Fotoğrafınız Kurumsal Olsun
Instagram’da ticari sayfa açmak istiyorsanız mutlaka logonuzu içeren bir profil fotoğrafı kullanmanız gerekiyor. Profil fotoğrafınızda logonuz olursa kişiler markanızı hemen tanır ve görselinizden kimliğinizi fark eder. Yani Instagram’da şirket hesabı açmak için öncelikle görselinizin hazır olması gerekir.
3.Biyografinizi Dikkat Çekici Bir Şekilde Düzenleyin!
Instagram’da şirket hesabı açmak istiyorsanız bir biyografi belirlemelisiniz. Yani, şirketiniz için Instagram hesabı açarken aklınızda mutlaka etkileyici biyografiniz bulunmalı. Firmanızın sektörü ve sektöre özel hashtag detayları, profilinizin en önemli unsurlarıdır.
4.Sitenizin Linkini Ekleyin!
İşletmelere Instagram hesabı açma işleminde bu aşamaya kadar geldikten sonra bir diğer adım olarak sitenizin linkini profilinize eklemeniz gerekiyor. Bu bir e-ticaret sitesi de olabilir, şirkete ait web siteniz de. Ancak mutlaka link, profilde görünmelidir. Hatta hikaye paylaşımları yaptığınızda linklerinizi de sıklıkla paylaşmalı, siteniz için trafik çekmelisiniz.
5.İçerik Paylaşım Planı Yapın!
İşletmelere Instagram hesabı açmak isteyip bir hesap düzenlediğiniz zaman içerik planınızı oluşturmanız son derece önemlidir. Plansız ve programsız içerik paylaşımları şirketinizin ve markanızın adını zedeleyebilir. Bu yüzden önceden paylaşım takvimi oluşturmanız yararınıza olacaktır.
Instagram’da Şirket Hesabı Açmak İçin Hangi Adımları İzlemelisiniz? - Instagram İşletme Hesabına Geçiş
Instagram’da şirket hesabı açmak için tüm planınızı yaptığınıza göre şimdi de Instagram’da ticari sayfa açma adımlarına göz atalım. Bir Instagram işletme hesabı nasıl açılır diye soruyorsanız şu adımları izleyebilirsiniz:
-
Instagram uygulaması üzerinden hesabınızı yukarıdaki kriterler doğrultusunda oluşturun ya da oluşturduysanız giriş yapın.
-
Ayarlar sekmesine tıklayın.
-
Ayarlar bölümündeki Hesap sayfasını seçin.
-
Buradan Profesyonel Hesaba Geçiş Yap seçeneğini tercih edin.
-
Detayları doldurun ve hesabınızı bir işletme hesabı olarak yönetmeye başlayın.
Bu şekilde Instagram’da şirket hesabı açmak mümkün. Instagram işletme hesabına geçiş yaptıktan sonraki süreçte eğer isterseniz aynı yöntemlerle profili, kişisel hesaba da geri döndürebilirsiniz.
Instagram’da Ticari Sayfa Açma Konusuna Önem Verin!
İster online isterseniz fiziksel bir ticari şirkete sahip olun, Instagram’da şirket hesabı açmak için emek harcayın. Çünkü internet kullanıcıları son yıllarda yoğun olarak Instagram kullanıyor ve sık sık paylaşım yapmaya özen gösteriyor. Aynı şekilde buradan alışveriş yapıyor, ticari sayfaları takip ediyor ve bağlantıda kalıyor.
Dolayısıyla firmanızın adını duyurabilmeniz, kazancınızı artırabilmeniz ve marka değerinizi iyileştirebilmeniz için Instagram’da ticari sayfa açma adımlarını uygulayarak kusursuz bir profile sahip olmanız çok önemli. Detaylara dikkat ederek şirketiniz için en doğru süreci yönetebilirsiniz.
[widget-134]